Telefon   +48 535 595 546

Mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Logo

Logo jest, naszym zdaniem, najważniejszym elementem tworzenia identyfikacji wizualnej firmy. To ta część graficzna, która staje się z czasem rozpoznawalna przez konsumentów i pozwala szybko kojarzyć ją z daną marką czy, docelowo, produktami lub usługami. Trudno byłoby podać jedną, sprawdzoną receptę na stworzenie logo idealnego. Tak naprawdę ten niewielki, graficzny symbol trzeba tworzyć rozważnie i z dbałością o każdy detal, bo po jego wprowadzeniu na rynek ewentualne poprawki mogą zniweczyć całą pracę. Dobrze zaprojektowane trafić może na wszystkie produkty, ale też materiały reklamowe firmy.

Standardowe, pełne logo składa się z elementów takich, jak logotyp oraz sygnet. Możliwe jest także zaprojektowanie logo, które będzie reprezentowane tylko przez jedną ze wskazanych części. W każdym przypadku najbardziej istotne jest, by przygotowany wzór stanowił odzwierciedlenie wyobrażeń Klienta, w jakimś stopniu nawiązywał do nazwy firmy, branży czy typu produktów lub usług firmy, jakie będzie reprezentował.

 

Czym jest logotyp?

Wiele osób stosuje określenie „logo” zamiennie z „logotypem”, co jest niestety błędną interpretacją. Najprostszym określeniem logotypu byłoby zapewne powiedzenie, że to literowe przedstawienie nazwy firmy czy produktu, w pełni spójne z sygnetem, o ile jest taki przewidziany. Co ważniejsze, pomimo jedynie literowego zapisu, nadal logotyp może stanowić jedyną formę logo, a same litery w tym wypadku można opracować graficznie w dowolny sposób, zarówno jeśli chodzi o ich krój, kolor czy wielkość.

 

Projektowanie logo i logotypu

W naszej pracowni graficznej każdego dnia zajmujemy się projektowaniem nowoczesnych, unikalnych i dopracowanych w najmniejszym szczególe elementów wizerunku marki. Opracowane przez nas logo czy logotyp są zawsze odzwierciedleniem tego, co o swojej firmie opowie nam Klient.

Projektowanie sygnetu

Sygnet, jak już wspominaliśmy, jest elementem logo. W odróżnieniu od logotypu, czyli zapisu tekstowego, w tym przypadku mamy do czynienia z częścią graficzną, symbolem, którego wygląd ma się oczywiście od razu kojarzyć z marką. Ma tę zaletę, że jako zazwyczaj niewielki wzór, może być stosowany zamiast logo w miejscach, gdzie to może nie mieścić się w swojej pełnej formie, to jest na wizytówkach i ulotkach, czy też na materiałach i gadżetach reklamowych.

 

Jak powinien wyglądać sygnet?

Charakterystycznie! Wystarczy przyjrzeć się niektórym graficznym symbolom znanych marek, by szybko zauważyć, że nie zawsze musi to być skomplikowana grafika, by od razu zapadała w pamięć. Jeśli powiemy Wam o ugryzionym jabłku, to nawet bez wymieniania nazwy firmy dokładnie wiecie, o jaką markę nam chodzi, prawda? I taki cel przyświeca nam przy tworzeniu sygnetów dla naszych Klientów: chcemy, by szybko stały się symbolami, czymś, co zapada w pamięć, szybko kojarzy się z produktem, marką, usługami czy chociażby branżą, a jednocześnie pozostaje oryginalne w swej prostocie i ponadczasowe. Zadbamy przy tym o to, by sygnet opracować pod kątem umieszczania go w przyszłości na materiałach i wyrobach różnego rodzaju.

W przypadku zarówno sygnetów, jak i logotypów czy pełnego logo pomagamy naszym Klientom w prawidłowym zastrzeżeniu wzoru. Dzięki temu nikt nie podszyje się pod Twoją firmę, a Ty będziesz swobodnie i w pełni legalnie korzystał z zaprojektowanego symbolu.

 

 

loga-03
loga-12
loga-04
loga-06
loga-07
loga-09
loga-10
loga-13
loga-14
loga-sygnety-11
loga-sygnety-05
loga-sygnety-08
loga-sygnety-01
loga-sygnety-02

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.